Opis warsztatów:
Zapraszamy na inspirujące warsztaty dla nauczycieli, podczas których poznasz praktyczne zastosowanie metodyki STEAM (Nauka, Technologia, Inżynieria, Sztuka, Matematyka) w pracy z dziećmi i młodzieżą. Dowiesz się, jak łączyć różne dziedziny w spójne scenariusze zajęć, rozwijające kreatywność, logiczne myślenie oraz umiejętności praktyczne uczniów. Podczas warsztatów uczestnicy wezmą udział w symulacji STEAM-owej lekcji, wcielając się w rolę uczniów, aby lepiej zrozumieć dynamikę i możliwości tej metodyki. Oprócz tego, czekają na Ciebie angażujące aktywności, takie jak eksperymenty, projekty artystyczne i zadania inżynieryjne, które można łatwo wdrożyć w swojej klasie. To doskonała okazja, aby wzbogacić swoje metody nauczania i zainspirować uczniów do odkrywania świata! Zajęcia są częścią programu „STEAMatematyka” organizowanego przez Fundację Rodziny Maciejko we współpracy ze Stowarzyszeniem Nauczycieli Matematyki oraz Wydziałem Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Prowadzący o sobie:
Marlena Plebańska
Marlena Plebańska- Jeden z prekursorów polskiej e-edukacji, specjalizacja zarządzanie wiedzą, e-learning, Design Thinking. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej. Ekspert w zakresie STEAM, kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji. Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji popularno – naukowych z zakresu e-edukacji. Od 20 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach, organizacjach poza rządowcy. Kierownik i konsultant projektów edukacyjnych oraz e-learningowcyh. Pracownik naukowy, aktywny trener i wykładowca. Prekursorka STEAM w Polsce. Autorka pierwszej w Europie książki o tematyce STEAM- „STEAM-owe Lekcje” oraz najnowszych książek „STEAM-owe Przedszkole” i „STEAM-owa Szkoła”. Laureatka prestiżowych nagród Polka XXI wieku oraz Edukatorka młodego pokolenia. Od 2017 roku inicjatorka oraz koordynatorka projektu STEAM Polsk