Opis warsztatów:
Komunikacja interpersonalna, stanowi nieodłączną część naszego codziennego życia. Jest to proces, w którym ludzie, w sposób werbalny i niewerbalny, wymieniają się informacjami, myślami i uczuciami, często w nadziei na to, że zostaną zauważeni, usłyszani, uwzględnieni, zaakceptowani, … Czy kiedykolwiek zastanawiałxś się, jak to co mówisz do Uczniów wpływa na przebieg procesu nauczania i uczenia się matematyki? A co, jeśli skutki, zarówno tych wymienionych, jak i nie wymienionych w temacie „chorób”, są/będą długoterminowe, dalekosiężne i w konsekwencji trudne do zmiany?
W trakcie spotkania zostaną podane blokady najczęściej stosowane w relacjach N-U wraz z konkretnymi przykładami. Zobaczenie jakie blokady, ile i jak często stosowane są w komunikacji w szkole, to pierwszy krok do świadomej zmiany. „Każda zmiana jest trudna na początku, burzliwa w trakcie i cudowna na końcu.” (Robin Sharma).
Prowadzący o sobie:
Liliana Kortus
Liliana Kortus – dydaktyk matematyki, certyfikowany tutor, nauczyciel akademicki na WMI UAM w Poznaniu. Mediator, psychoedukator, trener umiejętności psychospołecznych, „doradca” w zakresie komunikacji intrapersonalnej i interpersonalnej opartej na NVC Marshalla Rosenberga (Porozumienie bez Przemocy), facylitator Kręgów Naprawczych, certyfikowany realizator „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców”.