Przejdź do treści

Karolina Żelazowska-Byczkowska: 4P4C = pole nowej metodyki

Opis warsztatu:

Lekcje matematyki mogą sprzyjać wykorzystaniu teorii kreatywnego uczenia się 4P i rozwijaniu kluczowych kompetencji przyszłości 4C (4K). 4P4C to wzór na nową metodykę, sprzyjającą nowoczesnej edukacji.

Prowadząca o sobie:

Pedagożka, trenerka, tutorka, autorka i współautorka materiałów edukacyjnych. Dyrektorka NODN Cyfrowy Dialog i pracowniczka naukowo-techniczna Polskiej Akademii Nauk. Wcześniej nauczycielka matematyki i informatyki w szkole podstawowej i liceum. Działała lub wciąż działa m.in. w Centralnym Domu Technologii, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacji Nowoczesna Polska, Fundacji Szkoła z Klasą 2.0. (m.in. program Wartość dodana), Fundacji Orange (#SuperKoderzy), Fundacji Centrum Cyfrowe i Koalicji Otwartej Edukacji, Mistrzowie Kodowania, Cybernauci”. Członkini kapituły konkursu grantowego „Rosnę z matematyką” oraz ekspertka konkursu grantowego „Razem w Klasie”. W latach 2014-2019 członkini grupy Superbelfrzy RP. Laureatka Listy 100 Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w roku 2019 i 2022.