Przejdź do treści

Ignacy Smoliński: Sztuczna inteligencja dla przeciętnego ucznia matematyki – zbawienie czy pułapka?

Opis warsztatu:

Jak popularny i darmowy model sztucznej inteligencji radzi, a raczej nie radzi sobie ze szkolnymi zadaniami? W jaki sposób może, przy nadmiernym zaufaniu, zwieść nas na manowce? Czy uczeń powinien się nim w ogóle wspomagać? W swojej prezentacji przedstawię, jak sztuczna inteligencja oszukuje nas rozwiązując zadania z matematyki i dlaczego nie powinniśmy traktować jej jako nieomylnej wyroczni.

Prowadzący o sobie:

Student Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji na kierunku Informatyka Stosowana. Członek Koła Naukowego Solvro. Absolwent Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr II w Opolu w klasie matematyczno-informatycznej. Trzykrotny zdobywca tytułu „Opolskiego Orła”, wielokrotny laureat lub finalista międzyszkolnych konkursów, turniejów matematycznych i fizycznych oraz wojewódzkiego konkursu języka angielskiego.