Opis warsztatu:
Lekcja na przykładzie atrakcyjnej dla uczniów formy indywidualizacji nauczania oraz innowacyjna forma prowadzenia zajęć, która angażuje uczniów i wdraża ich do przejmowania odpowiedzialności za własny proces uczenia się. Nauczyciel wciela się w rolę moderatora. Zajęcia, jak sama nazwa wskazuje, mają na celu rozbudzić uczniowską
ciekawość i zainteresować zagadnieniem ułamków. Forma stacyjna zaś powoduje uatrakcyjnienie lekcji poprzez nieszablonowe podejście do zagospodarowania sali lekcyjnej, a także pracę samych uczniów, którzy przejmują odpowiedzialność za wybór zadań (stacji) oraz formy ich wykonania (praca indywidualna, w parach, zespołach, tutoring rówieśniczy).
Prowadzący o sobie:
Zawodowo: ekspert rozwiązań edukacyjnych w firmie Educarium, koordynator projektu eduStacje® 2020, prowadzący warsztaty „Metoda eduStacji®” oraz „Praktyka w dobie przemysłu 4.0”, moderator Design Thinking, autor produktu Mistrzowskie inwestycje – klasowa gra w procenty, auditor systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.
Prywatnie: pasjonat górskich ultramaratonów, entuzjasta nauki, fan ciągłego doskonalenia, wielbiciel książek, miłośnik życia rodzinnego.