Opis warsztatu:
W trakcie warsztatu zostanie przekazana wiedza na temat metody stacji i sposobów jej wykorzystania na lekcjach matematyki. Nauczyciele będą aktywnie uczestniczyli w lekcji matematyki, prowadzonej z wykorzystaniem metody stacji. Materiały po zajęciach zostaną przekazane nauczycielom w formie elektronicznej, dlatego prosi się o zabranie ze sobą pendrive.
Prowadzący o sobie:
Barbara Wiśniewska – nauczyciel konsultant z wieloletnim stażem pracy, który z satysfakcją i sukcesami pracuje zarówno z małymi dziećmi jak również z osobami dorosłymi, w tym z nauczycielami, studentami. Z wykształcenia nauczyciel wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej oraz terapeuta pedagogiczny. Nauczyciel szanujący indywidualność oraz odmienność każdego dziecka, poszukujący i wykorzystujący w swojej pracy ciekawe metody aktywizujące uczniów.
W swojej wieloletniej pracy zawodowej opracował i wdrożył wiele programów i innowacji pedagogicznych, w tym program własny z zakresu edukacji matematycznej, „Wspomaganie rozwoju umysłowego i edukacji matematycznej dzieci, w oparciu o metodę prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej. Interesuje się matematyką i poświęca jej w swojej pracy wiele uwagi.
Pomimo otrzymanych nagród i odznaczeń, za swój największy sukces zawodowy uważa skuteczną pomoc dzieciom trudnym oraz ze specyficznymi trudnościami w nauce.